Vad händer?

Gud, min förmiddag bara rinner förbi. Tyckte jag nyss klev upp men det var innan 10 och jag hade tänkt hinna med en del saker redan. Tänkte vara hurtig och gå på en promenad, tänker alltid så på kvällen men blir slö bara jag satt mig ner i soffan på morgonen.

Istället har jag inte gjort ett dyft, har Oprah och Rachel Ray på i bakgrunden och klickar lite på datorn. Helt otroligt värdelöst, men skönt. Men även fast jag skärper till mig så blir det nog ingen promenad, så hurtig är jag inte nu. Nej, jag hoppar nog in i duschen, stannar kvar där ett tag. Sen ska jag ta tag i disken, tvätten och slänga ihop lite mat.
 
I övrigt så är det mycket som händer, beslut som ska tas. Men till helgen ska jag koppla av och sen får jag ta tag i allt på måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0