Utvärdering av SachaJuan hair repair

Testade hårinpackningen från SachaJuan igår. Den doftade gott och redde ur håret kanonbra. Idag glänser håret, precis som om jag skulle ha glansspray på. Jättefint! Bästa inpackningen jag testat hittills. Men då är ju inte jag någon expert. Nu ska jag fortsätta använda inpackningen regelbundet en gång i veckan. Hoppas att få längre och friskare hår av det och att topparna håller sig fina. Då slipper jag gå till frisören oftare. Sen så klagar alltid min frisör på att jag har torrt hår och att jag måste använda inpackning. Så nästa gång jag går dit blir hon nog nöjd.


Fin flaska va? Tänker på gammal medicinburk.


Såhär glad är jag över mitt glansiga hår. (Och min solbränna från igår.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0