UFO?

Kom att tänka på en sak när jag börja läsa lite ur modesidorna på Solo. Jag kolla på alla outfitsen dom visa och tänkte - hur fan ska man kunna visa sig sådär ute på stan? Jo fan, nu kom jag på det! I Stockholm kan man ju se ut sådär, alla har sina stilar och vissa kan ju gå klädda hur konstigt som helst. Här i stan ser vi snett på "dendär tjejen" som följt modebloggarna lite väl och har slängt på sig mormors gamla blommiga klänning och till det - converse! (Måste poängtera att det är modigt - men det händer nog typ aldrig igentligen...) My god vad tänkte hon på, funderar vi andra. UFO!?

Men varför ska det vara så! Jag vill se lika konstigt chic ut som alla dom andra!!!

Här är jag och syrran på en 50-talsfest. Jag älskade kläderna och kände att såhär fräck vill jag se ut varje dag! HAHAHA skulle inte tro det va ... suck ... jag får gå på fler 50-talsfester, det är min enda chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0