Trött

Nu så har jag vaknat till och krupit ner i soffan framför tv:n med mackor och godis. Snart så ska jag väl vara människa igen! :) Gårdagen var kul ... tills vi kom in på krogen. Haha snacka om katastrof vad lite folk det var där! Nä det blir inga mer fredags-utgångar för mig på ett tag. Det kommer ju inte ut nå folk då. Nu när jag tänker på hur det var igår och hur mycket rök mitt hår luktar så önskar jag att jag hade stannat hemma igår. Men det är väl så man brukar tänka när man är sunkigt dagenefter. Uch! Bjuder på en bild från igår på mig och mina underbara vänner.

Haha vilket fånigt leende jag fick.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjusiga bilder må jag säga :P

2008-09-09 @ 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0