Triss i mascara

Medans jag väntar på att maten ska bli klar tänkte jag visa vilka mascaror jag använder. Har faktiskt tre styckna i min sminkväska.



Favoriten är Clinique - Lash doubling mascara som jag använder oftast. Blir snyggt och naturligt. Vill man få lite mer partyögon är det bara att dra på ett par lager extra. Klumpar aldrig!

Sen har vi Lancome - L'extreme som är en kanonbra partymascara. Det ser nästan ut som lösögonfransar när jag använder denna. Dock är den i princip omöjlig att få bort. Trots sminkborttagning får jag gå runt med rester dagen efter.

Den gröna är en vattenfast Define-a-lash från Mabelline. Den köpte jag mest för att kunna ha på jobbet då jag var ute hela tiden. Den ger färgade fransar helt enkelt. Klumpar inte men ger inge extra längd eller fylligare fransar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0