Tomatfrossa

Nu har jag bokat upp en sväng på stan. Kul! Medans jag inväntar min kompis tänkte jag visa upp något helt ointressant, men lite roligt tycker jag då. Det är så att jag har en tomatodling på min balkong! Haha! Jag sa ju det, inte så intressant men lite kul ändå va?





















Dock håller kylan på att ta död på dom.


Fina va? Har räknat ihop dom till 25 st som är på g.


Hade även paprikaplantor men dom frös ihjäl ganska snabbt. Nu växer det ogräs istället. Och jag orkar inte ta reda på det än. Haha! Fint va?

Jag vet vad ni tänker "typiskt småstadsmänniskor" att ha tomater på balkongen. Och? Testa det är kul! :)

Kommentarer
Postat av: S

Japp, den finns där ^^ Kommer dock inte ihåg namnet, men det står för typ bryggor och sådan jag har , haha :P det står på paketet att det är till det, skitbra är dom!

2008-09-04 @ 18:42:44
URL: http://metrobloggen.se/ungblivandebrud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0