Shoppinglista

Funderar lite över vad jag vill hitta under shoppingen i Sthlm i helgen. Kan ju önska i alla fall.

  • Svarta chinos eller smala kostymbyxor - bra alternativ till jeans. Men jag måste hitta en riktigt snygg modell. Smala ben ska det vara inte raka eller utsvängda. Vet att Zara hade ett par fina förut men vet inte om dom finns kvar.
  • Fina klänningar - både vardags och till fest. Vill gärna prova sammetsklänningen (är det sammet?) från Monki. Annars så är jag sugen på fler fransklänningar. Dom är roliga!
  • Läckra stövlar - i skinn och absolut på rea. Annars är dom så dyra.
  • Strumpbyxor & tights - med spännande detaljer och i spets. Spets är fint fint fint! Ska kolla in Monkis tights med spetskant. Verkar fina.
  • Partyklackar - får se ut hur som helst men med lite lägre klack (är så lång). Kul med partyskor? Ja!
  • Användbara tröjor - men inget tråkigt användbart. Hatar basic-kläder. Vill inte ha någon basic garderob.
  • Stickat - stora härliga stickade tröjor, koftor, klänningar. U name it!
  • En väst - har inte hittat någon jag passar i hittils men jag håller tummarna.
  • Vinterattiraljer - fin mössa till vintern och matchande vantar.
  • Smycken - ett säkert kort om man vill komma hem med något på shoppingrundan. Bara att frossa på H&M.

Ja det var nog mer bara en önskelista. Skrev ner allt jag kom på nu. Fyller på om jag kommer på mer senare. Hoppas att jag får dra streck över några punkter i alla fall. Åh! Nu är jag taggad!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0