Pank

Åh vad jag vill shoppa men jag har inte ett korvöre på banken! Det sista gick åt igår när vi var och handlade godis. Ja, godis är viktigare än mat! Det är nästan så att man ser den där taggbollen i öknen komma blåsandes förbi när jag öppnar min plånbok. Det gick så långt att jag växlade in småpengar på banken idag. Haha!

Vad har jag mer gjort idag...hm...jadu. Fikat, sökt ett jobb, plockat och hängt tvätt och lagat mat. Det är nog allt. Vilken intressant dag va?

Men snart börjar Idol! Jippie, dagens höjdpunkt! Love it! Hm, undrar om man ska skrapa ihop lite pengar och se om man får ihop tillräckligt till lite godis. Mmm...älskar godis! Haha!



Kommentarer
Postat av: s

Haha ja idol är då alltid dagens höjdpunk! :)

2008-09-19 @ 20:01:55
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0