Mitt hår är färgat!

Nu sitter man här framför datorn igen. Jag har precis packat in min beställning från laredoute på retur. Japp, jag skickar tillbaks allt tyvärr. Den oranga tröjan ångrade jag så fort jag dragit på mig den idag. Så nu beställde jag en ny tröja och ett par byxor. Blir inte det bra så ska jag lova mig själv att sluta beställa. Det blir jämnt något fel, är så himla trött på det.

Älsklingen är och tränar och jag sitter i soffan och kollar på 2 ½ men. Det är så bra! Haha! Såg nyss på reklam att det blir Top Model ikväll. Det måste jag se!

Försöker även pilla ur gammal färg som jag har i mitt hår sen i sommras, när jag målade ett hus på jobbet.  Det försvinner ju aldrig!


Uch kolla allt vitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0