Klänningsfrossa

Åh, sidan Style By Stars har så himla fina klänningar! Jag vill verkligen beställa därifrån men vad ska man välja? Det finns så mycket fint! Kanske lite för dressat för denna stad men det struntar jag i! Här är tre fina nykomlingar som jag gärna skulle vilja ha hem till min garderob:


Läcker guldig klänning som skulle passa perfekt med ett par svarta strumpbyxor nu till höstens fester!


Ser ut som tvådelat. Snyggt till vardags med en kofta och svarta ullstrumpor
och till fest med svarta nylonstrumpor och klackar.



MuiMui-inspirerat. Kanonsnygg!

Bilder: StyleByStars


Kommentarer
Postat av: caroline

Åh gud så sööta!! Vill ha massa!

2008-09-22 @ 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0