Jag gick på en diet

När jag var in i skafferiet i morse för att leta fram lite frukost hittade jag dessa dystra kartonger i ett hörn. Ni har säkert hört talas om allevo-metoden?


Hm? Nej tack. Jag högg in på det vita brödet brevid istället.

I våras gick jag på den här dieten i två veckor. Under dessa två veckor drack jag shakes, åt soppor och bares fem ggr om dagen! Ibland kunde jag fuska i mig en tonfiskburk men det totala kaloriintaget låg jämt mellan 600-800. En vanlig tjej som jag med det arbate som jag hade då skulle lätt ha över 2000 kalorier om dagen.

Så jag gick ner en massa kilo (typ 5-6, jag var ju inte tjock innan) och jag mådde skit. Haha men det var mest en rolig grej för när jag var klar levde jag glada dagar med godis och en smalare midja. Så efter en vecka hade jag gått upp allt igen. Vilken skitmetod, nädå, det var jag som gjorde fel för jag visste ju att man inte skulle kunna svulla efteråt utan att gå upp allting igen.

Men som sagt det var mest en kul grej och igentligen har jag aldrig haft komplex för min vikt. Jag e ju inte tjock så.

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign?



Kika in min blogg, jag hjälper dig gärna :)

http://akolan90.blogg.se/2008/september/bloggdesign-1.html

2008-09-08 @ 12:32:54
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0