Innehållet i paketet

Puh nu har jag kommit hem efter att spenderat ett par timmar hos pappa och skrivit fler ansökingar, skrivit ut m.m. Nu när jag kom hem igen slet jag upp paketet från laredoute och provade allt jag beställt.

Det var ett par jeans, en topp, en tröja och ett par pumps.


Beställningen!

Och som jämt när man beställer så kan inte allt vara perfekt. Toppen var underbart skön och snygga detaljer frampå. Men kanske en aning för liten och kort. Skorna var för stora. Byxorna var gudomliga men satt dock lite för tajt över höfterna. Det gjorde lite ont faktiskt.

Men den oranga tröjan! Jag säger bara det, om paradiset var en tröja så skulle det vara just den här tröjan. Så skön, så snygg! Siden och bomull för 130 spänn! Jag ska nog beställa fler.


Världens skönaste. Och som vanligt förstör blixten färgen.

Kommentarer
Postat av: johanna

den var grymt snygg!

2008-09-09 @ 13:15:12
URL: http://kohanna.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Älskade färgen! Kostade den bara 130 kronor?!

2008-09-09 @ 13:47:36
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0