Ingen bra start på morgonen

Höll på att dö av rädsla när jag hörde att någon var på våran dörr imorse. Sen öppnades den med en jäkla fart och inrusandes kommer...Jimmy? Han åkte ju till jobbet tidigt imorse. Men han ville tydligen komma hem och äta på lunchen. Tack o tack, trodde hjärtat skulle hoppa ur mig!
 
Sen är jag hurtig nog att kliva upp ur sängen, går på toa, och när jag går tillbaka in i sovrummet för att hämta mina kläder så slår jag i lilltån i denna jäkla dator. Hade lagt den på golvet vid sängen för att jag var för lat att lägga den någon annan stans. Och det gör fortfarande grymt ont, ont så ont! 

Men nu är man garanterat vaken så nu ska jag käka frukost sen ta tag i lite saker här hemma.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0