H&M katalog

Fick en tunn katalog av h&m idag med lite nya höst/vinterkläder. Åh, vad jag tycker h&ms kataloger är tråkiga! Allt ser så himla lika ut som allt annat. Men av det jag såg hittade jag lite godbitar. Ingen wow-känsla men det funkar. Inget köpbehov dock.


Fint men delarna funkar inte annars. Tror klänningen sitter rätt dåligt annars, ser ut som det.


Snygg skjorta. Men opraktisk till vintern.


Inspration. Med jeans till blir det kanon!


Detta vill jag ha och mysa i nu när jag är sjuk!

Sen måste jag visa lite saker jag inte tyckte om också:


Kan man klä sig såhär till vardags? Begravning kanske? Fattar inte hypen...


Divided har ofta ful, gatuaktig stil. I alla fall i katalogerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0