Hemma hos Pappa

Nu sitter jag hemma hos min pappa, vi har fikat lite och så har vi töntat oss lite i webcameran. Haha det var så himla kul! Jag skulle visa upp min dator för min pappas sambo och då såg jag syrran gå ut på msn. Så jag drog igång webcameran och så börja vi göra grimarser. Haha pappa var med också. Jag har så knäpp familj ibland alltså! :) På ett bra sätt!

Blev inbjuden på fest imorgon hos en kompis som jag inte träffat på ett tag. Kul! Så när jag var ner på stan idag köpte jag en ny klänning och en pava vin. Antar att jag får användning för båda imorgon. :) Sen kanske jag drar på mig mina lite galna skor som jag köpte i helgen. Gula pumps med enorma klackar till ett galet pris 98kr! Som en gudagåva från ovan!


Oops sned bild, men här är iaf klänningen och pavan. Rolling hette den. Får hoppas det är gott! Gillar igentligen inte skruvkork på vin men nu får det duga. Var ju så himla fin etikett!


Här är skorna. Snygga va! 98 SPÄNN! Sug på den ni!


Min snälla kompis Jessica skjutsade hem mig efter stanrundan. Hon har förresten världens läckraste skinnjacka! Hon syr på tygmärken med rockband på den, varteftersom hon hittar band som förtjänar det. Ska ta en bättre bild på den sen!

Mmm nu längtar jag tills imorgon. Jessica kommer hem till mig vid fem för att bli lite förlulliga. Sen drar vi vidare till vår kompis på middag och fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0