God morgon!

Åh, vad man sover länge nu när man är "ledig". Telefonen ringde halv 11 imorse och väckte oss. Då var det bannemig dags att gå upp. Så vi klädde på oss, åt frukost och sedan åkte vi ut för en fika. Vi blev kvar där ganska länge så vi har ganska nyss kommit hem och käkat lite mat; korv och bröd. Jag är inne i en period där jag inte är speciellt sugen på mat faktiskt. Passade på att lämna in ett par skor på klackning imorse också. Det är inte så ofta jag är så duktig. Haha men jag tänkte ha dom med till Sthlm i helgen. Måste putsa dom innan bara, skinnstövletter u no.

Sen så har jag ringt ett samtal angående jobb. (Håll tummarna!)

Ikväll ska vi sola igen. Härligt att få lite ny färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0