God morgon!

Lång sovmorgon som vanligt :) Nu sitter vi här och käkar frukost, sen ska vi bege oss till borlänge. Älsklingen ska fixa med bilen och köpa tv-spel och jag ska leta på en present :) Men vi kan ta det lite lungt ett tag till, vi skulle inte komma till bilfirman förrens efter deras lunch.

Min kompis, som flyttat långt norröver ringde mig nyss. Hon var här i dalarna nu på besök! Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka. Det ska bli så kul att träffa henne igen! Vi räknade ut att det var över ett och ett halft år sist vi träffades.
Synd att jag inte var hos pappa, tror jag har bilder på oss på datorn där.

Aja, nu ska jag fortsätta med min frukost. Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

Ha en bra dag!

Kika gärna in hos mig :)

2008-09-11 @ 12:47:36
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0