Ett sent godmorgon!

Nej, jag har faktiskt varit vaken ett tag men jag hann inte in på bloggen i morse. Jag och killen hoppade i kläderna och åkte ut på en fika direkt. Vi brukar starta mornarna så, det e ganska mysigt faktiskt! Sen så har vi virrat omkring för att hitta på ett hus som var i en annons. Men vi hitta inte på det så vi ska bege oss dit imorgon igen när vi kollat upp lite noggrannare vart det ligger. Just nu sitter jag här i soffan och brevid sitter J och spelar tv-spel. Vi har bestämt oss för att spendera en hel dag nästa vecka med att varva ett spel. Ska bli kul! haha! Funderar på att kila ner på stan en sväng senare ska bara ringa syrran och se om hon vill hänga med. Har fått ett så enormt shoppingsug på senare tid!

Har ni hittat några höstfynd än då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0