e'Stockholmo

Mmmm, nu sitter man här inåt småtimmarna och jag har inte rört godisskålen än. Wiho! (Hifivar med mig själv). Jag får pussa min älskling istället så känner jag lite smak av choklad i alla fall. Det är väl inte förbjudet? Hihi

Vi har till och med varit ute på en liten hurtig promenad för en timma sen. Mysigt men kallt! Hade på mig min vinterjacka till och med. Inte så kul känsla faktiskt.

Men vet ni vad jag ska göra till helgen då? Jag har planerat att åka ner till min syster i landet  e'Stockholmo! (För er som inte fattar: Stockholm). Där har jag planerat att vi ska shoppa, shoppa, shoppa! Hehe, får hoppas mitt gamla jobb ger mig en fet slutlön bara.





















Systeryster och jag på senaste festen. (Ja, jag vet syrran men jag hade ingen bättre bild).

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng och läsa lite. Syns imorgon!


Kommentarer
Postat av: carro

du skulle helt klart tagit vårat "snygga"-bilden! Håller tummarna att jag får en fet lön..

2008-09-22 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0