En dag av jobbsökningar och tristess

Nu har jag skickat iväg ett par ansökningar och käkat, tvättat diskat m.m. Skönt att det nu är kväll för jag längtar så till Idol och finalen av Prodjekt Runway. Jag hejar helt klart på Christian. Han har något att säga med sina plagg. Men vi får se ikväll jag kanske ändrar åsikt när jag sett deras kollektioner.

Känner att jag inte levererat ett enda vettigt inlägg idag, jag lovar att jag ska vara djupare imorgon och leverera något ur mina tankar (Orkar inte). Nu tänker jag fortsätta vara medningslös och lägga upp en bild på dagens mat.


Gårdagens rester - korvkebab - gottgottigottgott!

Kommentarer
Postat av: S

Hej! såg din kommentar i BBs blogg, om din skena. Jag har en likadan , och jag ska ha min hela (!!) livet. Undrar bara om du har gjort rent bakom den? Du vet att den finns spec tandtråd till det va? =)

2008-09-03 @ 20:26:09
URL: http://metrobloggen.se/ungblivandebrud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0