Coctailparty!

Fick nyss en inbjudan till ett coctailparty. Det är en vän till mig som fyller år. Gud vad kul det ska bli! Jag och syrran sitter redan och diskuterar över msn vad vi ska ha på oss. Ooo, jag måste nog ner till H&M och kolla om dom har fått in några spetstights som jag kan bära till den eventuella klänningen. Lovar att visa bilder sen men det är ett tag kvar. Nämligen nästa helg. Nu ska inte alla gå och tro att detta blir världens fest ala Sthlm, nej det blir i en tvåa inne i stan med folk man garanterat kommer känna igen eftersom min stad inte är så stor.

Psst: Kolla in Blondinbellas inlägg om alkoholvanor. En tankeställare, dock har vi alla olika insynsvinklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0